Toegankelijkheid Johan Applicatie
Incident Report for JOHAN
Resolved
Developers hebben een oplossing gevonden voor dit probleem. Na het uitvoerig te hebben getest werkt het weer naar behoren.
Posted Feb 23, 2021 - 16:16 CET
Monitoring
We hebben de mogelijke oorzaak van dit probleem gevonden. Op dit moment lijkt het erop dat we een stabiele (tijdelijke) oplossingen hebben. Aankomende dagen gaat het development team het verder onderzoeken en z.s.m. een plan uitwerken voor een structurele oplossing. Intussen monitoren wij de situatie. Als er vragen zijn kan je contact opnemen via support@johan.nl.
Posted Feb 12, 2021 - 23:07 CET
Investigating
Ook vandaag krijgen wij verschillende meldingen van gebruikers die niet (goed) kunnen inloggen op de Johan applicatie. Ons development team is druk bezig om te zoeken wat hier de oorzaak van kan zijn. We houden je via dit bericht op de hoogte.
Posted Feb 12, 2021 - 15:42 CET
This incident affected: Web applicatie and JOHAN APIs.