Beschikbaarheid Johan platform
Incident Report for JOHAN
Resolved
Ons development team heeft een oplossing gevonden voor het probleem en de Johan applicatie is inmiddels alweer enkele uren stabiel bereikbaar. Na het weekend doen we verder onderzoek en bekijken we of een uitgebreidere fix hiervoor noodzakelijk is. Voor vragen kan contact opgenomen worden met: support@johan.nl.
Posted Dec 03, 2021 - 19:54 CET
Investigating
Wie zien dat bepaalde widgets (ProductCarousel) momenteel voor vertraging zorgen in het Johan systeem. In sommige kan dit er voor zorgen dat de applicatie niet optimaal bereikbaar is. Op dit moment wordt gewerkt aan een oplossing. We verwachten snel een fix voor dit probleem te hebben. Updates volgen.
Posted Dec 03, 2021 - 16:43 CET
Monitoring
Op dit moment is de applicatie weer bereikbaar. Voor nu wordt er gewerkt aan een tijdelijke noodoplossing om dit probleem te voorkomen. Tegelijkertijd zal ons development team werken aan een degelijke oplossing. We houden uiteraard de applicatie goed in de gaten. Voor vragen kan contact opgenomen worden met support@johan.nl.
Posted Dec 03, 2021 - 11:48 CET
Identified
Ons development team heeft de oorzaak gevonden van het probleem. Op dit moment zijn we het aan het onderzoeken. Tijdelijk zal het filteren in het vernieuwde analytics dashboard deels niet mogelijk zijn totdat het team een degelijke oplossing heeft gevonden voor het probleem.
Posted Dec 03, 2021 - 10:15 CET
Investigating
Wij krijgen momenteel signalen dat de Johan applicatie niet goed bereikbaar is. We onderzoeken deze signalen met urgentie. Houdt deze pagina goed in de gaten voor verdere updates.
Posted Dec 03, 2021 - 09:42 CET
This incident affected: Web applicatie and JOHAN APIs.