De eerder gemelde storing is verholpen. De volgende functionaliteiten werken weer zoals verwacht:
- Workflows clonen - Versturen van bulk e-mails - Maken van exports
Mocht je toch nog problemen ervaren bij het gebruik van deze onderdelen, laat het ons dan weten via support@johan.nl.
Wij onderzoeken momenteel de oorzaak van de storing, zodat wij in de toekomst soortgelijke situaties kunnen voorkomen. Volledig operationeel blijven heeft bij ons altijd de hoogste prioriteit.
Bedankt voor jullie begrip!
- Het team van Johan
Posted Apr 25, 2025 - 11:49 CEST
Identified
Op dit moment ervaren wij een storing waardoor de volgende functionaliteiten in sommige gevallen niet naar behoren werken:
- Workflows clonen - Versturen van bulk e-mails - Maken van exports
Ons technische team onderzoekt dit probleem met de hoogste prioriteit. Wij raden aan om bovenstaande acties tijdelijk niet uit te voeren totdat het probleem is opgelost. Wij houden status.johan.nl up-to-date met de laatste ontwikkelingen. Heb je in de tussentijd vragen? Neem gerust contact met ons op via support@johan.nl.
Onze excuses voor het ongemak!
- Het team van Johan.nl
Posted Apr 25, 2025 - 11:22 CEST
Update
We are continuing to investigate this issue.
Posted Apr 25, 2025 - 10:26 CEST
Investigating
Op dit moment ondervinden wij een storing met de clone-functie voor workflows. Ons technische team is dit probleem met hoge urgentie aan het onderzoeken. We doen er alles aan om deze functionaliteit zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken.
De actuele status en updates zijn te volgen via status.johan.nl. Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op via support@johan.nl.
Onze excuses voor het ongemak en dank voor je begrip!
Posted Apr 25, 2025 - 10:25 CEST
This incident affected: Johan.nl - Web applicatie.