Beschikbaarheid Johan platform
Incident Report for JOHAN
Resolved
Intussen is de applicatie voor iedereen weer goed bereikbaar. De betreffende service provider geeft aan dat er een wereldwijde storing heeft plaatsgevonden en gaan dit verder uitzoeken en delen wanneer er meer informatie beschikbaar is. Voor nu lijkt het probleem verholpen en is onze applicatie weer volledig toegankelijk.
Posted Jun 21, 2022 - 12:01 CEST
Monitoring
Op dit moment lijken alle services weer volledig toegankelijk te zijn. We houden het nauwlettend in de gaten. We verzoeken deze pagina goed in de gaten te houden. Voor vragen: support@johan.nl
Posted Jun 21, 2022 - 09:14 CEST
Update
We zie intussen dat er gebruikers weer toegang hebben tot de Johan applicatie.
Posted Jun 21, 2022 - 09:09 CEST
Identified
We hebben geconstateerd dat er een wereldwijd probleem aan de orde is bij een grote internet service provider. Momenteel zijn ze dit met de hoogste prioriteit aan het onderzoeken. Ze houden ons continue op de hoogte van de situatie. Wij zullen informatie op deze pagina delen.
Posted Jun 21, 2022 - 09:02 CEST
Investigating
Wij krijgen momenteel signalen dat de Johan applicatie niet goed bereikbaar is. We onderzoeken deze signalen met urgentie. Houdt deze pagina goed in de gaten voor verdere updates.
Posted Jun 21, 2022 - 08:45 CEST
This incident affected: Web applicatie and JOHAN APIs.