Beschikbaarheid Johan platform
Incident Report for JOHAN
Resolved
Op dit moment doen zich er geen problemen meer voor. We houden de situatie goed in de gaten. Voor vragen kan contact op worden genomen met: support@johan.nl.
Posted Feb 25, 2021 - 15:00 CET
Monitoring
Onze hosting provider geeft ons geïnformeerd dat de herstelwerkzaamheden naar behoren zijn afgerond. Op dit moment draaien alle systemen stabiel. We houden de situatie goed in de gaten. Voor vragen kan contact opgenomen worden met: support@johan.nl.
Posted Feb 25, 2021 - 14:54 CET
Identified
We hebben geconstateerd dat onze hosting provider afgelopen nacht netwerk problemen heeft ondervonden. Systeembeheerders zijn naar aanleiding hiervan herstelwerkzaamheden gaan uitvoeren. Tijdens deze herstelwerkzaamheden ondervonden we enkele momenten minder goede beschikbaarheid. We houden de situatie in de gaten en geven zo spoedig mogelijk updates.
Posted Feb 25, 2021 - 14:52 CET
Investigating
Wij krijgen momenteel signalen dat de Johan applicatie in sommige gevallen niet goed bereikbaar is. We onderzoeken deze signalen met urgentie. Houdt deze pagina goed in de gaten voor verdere updates.
Posted Feb 25, 2021 - 14:24 CET
This incident affected: Web applicatie and JOHAN APIs.